godnatt?



Idag har jag pratat med R äntligen :D, inte för att de gjorde att jag mådde så mkt bättre men va faan de kommer säkert bli bra snart igen hoppas jag iaf..

Kom nyss hem ifrån en promenad med A och P, pratade lite minnen det va najs :D man får sig ett gott skratt men det värsta är att man blir på sånt jävla cp humör efter o vill inte sova o det är ju en nackdel när man ska upp tidigt i morron för att dra till plugget :/ men men snart klar :DDDDDDD då jääävlar ska ja inte plugga på ett bra tag hahaha.
i veckan får jag reda på om jag får jobbet elr inte men nu så där i efterhand så vet jag inte om jag vill ha de, pisslön o händer ingenting på det stället faan :S haha




Nej om man ska försöka släcka ner o sova sig lite kanske, viiill inte är inte trött :/ haha jävla PISSS !!
nej faan de blir mer blogg i morgon efterskolan o innan jobbet tror ja :P
god natt PUSSOKRAAM



Kommentarer
Postat av: AA (you name it)

Vadå vill inte??? Du FÅÅÅÅR INTE!! hahahahaha!!



Gonatt gumman!

2009-04-23 @ 23:47:27
Postat av: Jennie

Hahaha jag fååår visst :D

2009-04-24 @ 14:56:23
URL: http://bortglomdatankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0