Lycka till :D:D:D




Ingen mer alkohol på ett tag !!




Hemma från jobbet, träffade A efter jobbet hon hade med sig vårat vin som hon tyckte vi skulle dricka
innan va ja på att ta ett glas vid vattnet, men jag ångrade mig ganska fort o fick mig en återställare
Man kanske fått i sig för mkt alkohol på ett tag, så nu får min lever vila lite. LEVER DIN LEVER?  hehe
blir skönt att kunna få ordning på mitt liv igen, efter ja va tillsammans med N så vart allt fuckat, han va lite för glad i alkoholen, och fick ner mig lite också, men jag är tillbaka :D:D

Men iaf, jag o A satt nere vid vattnet hon drack vin o jag min cola :D sen kom M med sina polare på en cigg, vart inte så mkt sagt men men de va trevligt :). nu är man hemma o har jätte ont i min lilltå, för smartskafftet själv slog i tån på trottoarkanten nere vid porten
tror inte att den är så hel :P




Nu är allt färdigt, i morron ska man tvätta o städa rensa lite så de blir lättare sen när man flyttar :D
ska egentligen till skolan i morron, men är ledig på torsdag o va inte där idag, så känns onödigt att dra dit, så får bli en hemma dag i morgon :D
Nej dax att fixa i ordning sig för att sedan gå o brottas med täcket :D:D
SOV GOTT !!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0