Många bollar i luften






Nu håller man på i tvättstugan o röjjer, tog på mig att tvätta mamma + familjens kläder eftersom jag inte kan betala hyra som jag ska, får man hjälpa till på annat sätt o i detta fal vart de tvätten. Är van att tvätta då jag har fått tvätta mina kläder sen ja va 14.

När jag är klar i tvättstugan ska jag träffa AB o hennes plutt :D ska bli kul att äntligen få se lilla L :D och även träffa henne då de va väääldigt länge sen man sågs.. Ska upp till S på en fika o färga håret på AB. 
Men det blir inte så mkt gull med lilla L då jag tycker det är läskigt att hålla i smååå spädbarn kanske blir annat då man har sin egen haha så de blir mest gull på avstånd :P men sen när han har blivit 4-6 månader då jäääävlar ska de bli massa gull :P hehe då har han blivit mer egen också :D 

dax o gå ner i tvättstugan o hänga tvätten som är klar o slänga i en ny maskin lääängtar tills jag är klar ska även ringa E o få lite röksällskap :D 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0