Tjoheeej



Hehe gårdagen vart inte direkt som man hade tänkt sig :P ja åkte till centrum med T o kollade efter ett par glajjer o lite sommar kläder, hittade ett par glajjer efter ett tag som ja tyckte va helt okej, men jag vill ha tillbaka mina gamla :'( RIP haha

sen käkade vi lunch o gick o satte oss på ute serveringen och tog oss en bira, solen låg i molnen så de va lite småkallt, sen ringde L o frågade vad som hände, så hon kom ner o tog ett par bira med mig, T skulle hem på middag så de va bara ja o L, när vi satt där så vart de kanske nån öl för mkt :P det satt två grabbar som vi snackade med lite sådär. Jag o L bestämmer oss för att vi ska dra på bolaget o köpa några bira o sätta oss o softa nånstans, men vi kommer på att det kanske skulle vara bra o gå dit också :P så vi får springa till bolaget folk tittar på oss som om vi vore dumma i huvudet :P
MEN VI HANN !! HAHA

Vi åkte till danderyd o mötte upp L polare, så vi satt vid vattnet o drack lite när deras bira tagit slut så ville dom röra sig, så vi gick hem till C o softa lite, men de dök upp flera människor så vi drog ut jag L o T drog till solna o käkade på korv ingvars o sen satte oss på offside o tog en bira o körde hänga gubbe =) det va trevligt men jag hade fått i mig lite för mkt av de goda :P hehe

så idag har man inte gjort så mkt mer än att käkat o ska snart hämta upp mina bröder :P sen blir de väll jobba ikväll da tänkte jag skulle ha solat idag men det va ju inte de vädret dom sa att de skulle vara idag, men den kanske tittar fram som igår :D

Nej smooooka, sen röra sig kanske




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0