Usch






Det värsta med sommaren är faan alla insekter som finns ute
Jag dööööör hatar kryyyp


 

Nu har jag kommit hem från S träffade ju Ab o hennes knodd, sprang även på hennes man, va länge sen man träffade dom, va faan när bullen fortfarande va i ugnen :P hehe
Nej de va gaalet trevligt har saknat mina vänner, men L kan bli större tycker jag hehe :D
S DU MÅSTE LÄRA DIG TA IN DINA KOPPAR FRÅN BALKONGEN !!

I morron är det valborg och jag har bestämt mig för att ja inte ska dricka en droppe alkohol :D
*YEEEAH* fifaan va grym ja e :D

Nej så i morron blir de vandra o hålla koll på alla fulla ungdomar ist :P
får se om jag tar mig en mysig tjejkväll med A på lördag med singstar o good mat o nått glas gott vin elr om de blir cola för min del den kvällen de har jag inte riktigt bestämmt mig för
det tar vi när det blir lördag :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0