Lite minnen med A



Jag sitter och tänker på allt jag gjort när ja va 13 och frammåt, sjukt rolig tid i livet
önskar man kunde vrida tillbaka tiden bara för en vecka iaf o uppleva allt man gjorde då nu igen
jag menar nu ska allt vara så seriöst man anses som vuxen MEN JAG VILL INTE VARA VUXEN
iaf inte jämnt :P

Har så sjukt många minnen med en av dom bästa tjejkompisarna jag har, tänkte jag skulle berätta några av dom iaf
Vi kan börja med alla hemmafesterna hemma hos dig med din syrra o hennes kille
hahahaha ouff säger jag bara
KAOS? nej inte alls hahah lite spyor här o där vad gör de haha grannar som klagar o musik som dånar ute o springer mitt i nätterna möter upp några här o några där
haha ja det va tider faan det va inte lugnt en stund i den tiden, skolan sket man i men vad gjorde de tänkte man,
man åkte till alla andras skolor o hängde där o va så jäävla tuff men de va de värt

Jag tänker på alla dom här pluggisarna som ALDRIG gjorde ett shiit bara det man får o ska göra,
jag menar hur kul är det o kolla tillbaka på?
visst finns det dom gångerna man önskar att man va en "pluggis" för man fick så mkt skit när man blev på kommen, men va faaan då hade ja inte haft alla minnerna här.

Sen har vi ju dom här dagarna man bara "hängde o luffade" kommer du ihåg i centrum när jag frågade ska du ha en chockladbit? *PLOOOOOPP* ekar i hela centrum
HAHHA aah man hade kanske velat haft den i munnen ist för i huvudet 

Eller alla gånger ute på landet när man inte fick vara ensam hemma längre *suuck*
men faaan de va nog den bäästa sommaren vi hade tillsammans, 2 veckor bland massa djuur va kanske inte de bästa men va faan vi hade iaf roligt när vi väl cyklade till byn o fixade oss ett par kompisar, inte faan va dom städade
elr när man satt aprak vid pullans o kollade molnen o hade inte den blekaste på hur man skulle ta sig hem för ingen orkade cykla hahaha då vart de moppe åkning hahah

Nej gumman ja e glad för att jag har dig vid min sida dag o natt det betyder sjukt mkt även fast jag kan ha vart dålig på att visa de så menar jag de, o hoppas att du vet om de.

<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0