Hur dumknullad får man vara egentligen?

Nu sitter man här vid datan igen massa tankar bara flyger runt i huvudet vet inte riktigt vart jag ska börja. men försöker väll så gott det går.



Vad ska man göra när man vet att man har sårat nån så sjukt mkt o man sedan ångrar sig?
Jag åkte ner till R, jag hade inte så mkt förväntningar på hur kvällen skulle bli elr så utan åkte bara ner, sen att man hoppas på att allt ska bli bra det gör väll varenda människa. Men i det här fallet så vart de inte så, allt kändes bra när ja va med R men när jag satte mig på tåget hem så kändes det så konstigt, tankarna kom upp ville jag vara med han? elr ville jag bara vara vän med han? jag sitter på tåget iaf o tankarna rullar fram o tillbaka känslan jag har känns jobbig för jag kan inte känna hur det känns riktigt det känns bra men ändå inte.
Jag kommer hem igen iaf och sätter mig vid datan funderar på om jag ska säga att det kändes inte riktigt rätt när jag åkte hem ... timmarna går och jag beslutade mig för att inte ta det den kvällen, R ringde men jag sa att jag skulle ringa han i morron ist för jag va trött o ville sova, men innerst inne ville jag bara berätta hur jag kände. Det gick väll två dagar innan jag förklarade hur ja kände den kvällen när jag åkte hem i från R, han tog det hårt tror ja han vart kort o verkade ointresserad av det ja skrev till han, dum som man e så tog man det här över datan :S

Det vart lite tjaffs mellan oss, och det kändes ännu värre när båda vart irriterade o sa dumma saker, DÅ slinker det mest idiotiska man kan säga. VARFÖR?!?!!?  
Ja ville inte såra han men det slutade med att jag vart blockad o han har inte pratat med mig alls nu på 2 veckor.
Dom här 2 veckorna har känts som åååår !!

Ja har tänkt rätt mkt dom senaste dagarna, ja ville inte att de skulle sluta så här, ja ville ge allt en chans, men nej då ska man förstöra allt för sig själv igen :S



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0