Min helg




Tänkte jag skulle uppdatera om fredagen o lördagen :P hehe
Va på jobbet först o hade sjuuukt tråkigt fanns inget att göra, men de kompliterade ja med vinet sen hos A.
A kom o mötte mig efter jobbet, vi gick till henne o drack lite, men för min del gick allt fööör fort haha så man vart ju ganska på lyset, men vi drog ut sen efter att ha ringt till M så han skulle komma o hämta oss, men fanskapet hade ju glömt bort så vi fick ringa en vanlig taxi, men de gick bra de han va rolig som faaan :D

när vi väl vart ute o skojat o så där så kommer de en brud fram o frågar om vi ska med på efterfest, och A tyckte de va en jätte bra idée.. vilket jag tyckte va lite segt eftersom jag inte fick nån bra känsla av den där bruden, men iaf så vi gick med henne, o 2 grabbar på efterfest. A går framme med den där tjejen, och jag går bakom o driver med grabbarna :P

När vi kommer fram så hade han som bodde där en diskgrej hahah mixbord kanske de heter :P men iaf det ja skulle berätta va att jag stog o försökte mixa låtarna som spelades, o när A skulle försöka vart de ett jäävla liv o ba den kostar över 50 000 kr, haha ja vart helt stel o sa då vill faan inte ja hålla på med de :S fatta själv om man skulle råka pajja de 50 000 är inte nått man har i fickan direkt :P

Det va den keffaste efterfest jag vart på, vi fick vindruvor, men ingen alkohol, o grabbarna satt o drack 3.5or hahahaha
men det va roliga personer som va där iaf, när ja o A sen skulle dra hem så åkte vi taxi till H o mötte upp en killkompis till A men stackarn va bara med oss i typ 5 min för ja va så jävla trött o A ville hem hahaha så han åkte hem igen efter typ 5 min :P. men annars va kvällen sjuukt lyckad. Kl 6 va vi hemma, o vi skulle fixa nått att käka så jag hade tydligen käkat en glassbåt hahaha va faan iskall glass mitt på morgonkvisten :S :P



Lördagen va ja så jävla seeg sov bara några timmar så ja o A va roligt bakis, när man bara inproviserar o lite elak men på ett snällt sätt.  om nån förstår hur jag menar :P
så lördagen bestog av en soffa o en tv, samt A o jag som va dryga o satt o as garva :P haha
sen vart kl 6 så då va de dags att dra till jobbet. när jag kommer dit så e F där o han va så jääävla jobbig så ja höll på att dö. men ja hade kul på jobbet lite mer folk idag men nackdelen va att F va så jäävla jobbig bara :P
sen efter jobbet drog jag hem o snacka lite med min mor som va lite på lyset, hon hade vart o grillat med ett par vänner o druckigt vin :P o med min storebror det va mysigt sen kände jag för lite eget mys i sängen så jag gick o la mig satte på en film men såg bara en liten stund sen somnade jag :P


Studenta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0