Knullad fiskmås



Fyfaan va kefft jag mår, jag har åkt på nån skit i halsen så ja låter som en knullad fiskmås
Vad hände med vädret? igår va de vääärsta sommardagen o idag är det pissväder :S

Jag vill ha tillbaka min röst
i morse när jag vaknade lät den någelunda bra, men nu är det samma visa igen :(
Igår träffade jag A den nya MOHAMMED hahah
vi satte oss vid sjön o snackade skit, sen kom K med hans polare A o dom drack några bira, men eftersom
jag mår som jag gör så tackade jag nej ;D

Måste bli frisk tills på torsdag för då har E sin mottagning hon har vart duktig o lyckas ta studenten till skillnad från oss andra haha


HOPPAS att den där jäveln kan svara på varför han är så jäävla sne på mig, jag har ingen aning om vad jag gjort han men men sånt händer ibland :P

nej dax för lite mat i magen blir nog steka på en hamburgare orkar inte göra värsta maten haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0