Oj


 Oj vad dålig jag har vart på att uppdatera min blogg, nu är det 3 veckor sen jag skrev :/
haha men men, mitt liv har hamnat i en ond cirkel
står fast o kommer ingenstans, börjar bli rätt så tråkigt att bara sitta hemma nu jag fattar inte hur människor
kan sitta hemma bara utan att göra nått, jag klättrar på väggarna här hemma på dagarna
blir så jääävla rastlös.

så igår träffade jag min kära vänn A vi gick o hon käka på donken o sen satte vi oss på greens o spelade kort fick i mig en halv öl sen ville ja inte ha mer, men A däremot fick väll i sig en 5 st :P haha
vi fick för oss att vi skulle spela, det gick bra vi vann max beloppet ;) så idag blir de ut o hitta på nått skoj men riktigt vad har vi inte kommit på ännu :P haha

Efter vi vart på greens så gick vi till 7/11 o handlade pasta som jag skulle käka, när vi kom in så höll A dö av garv för han som jag köpte maten utav frågade vilken storlek jag ville ha, o A trodde jag beställde en korv, o han i kassan fattade vad de va vi garvade åt så han små garva lite själv samtidigt som han skämdes som en ja vet inte vad
men kul va de iaf :D

Nu är det dax o göra de sista innan ja ska bege mig mot skanstull o möta upp pundhuvudet själv <3 hahah

jag är så jääävla sne på en viss person men de kommer tillbaka ;)
"man behandlar andra så som man själv vill bli behandlad"
hette de va ;) haha

Nån dag ska man väll försöka ta sig sin tid o beställa tid för tatueringen :D jag vet precis vad jag ska göra, men jag har problemet med vilken jag ska börja med hahah

nej faan nu har jag inte tid att sitta här mer, måste göra allt klart o dra iväg
hur ska ja hinna allt :/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0