Bagis



Igår va ja i bagarmossen efter intervjun, elr aah ja va hemma o skulle käka lasange
men mästerkocken lyckas bränna sööönder den :( så de vart ingen lasange för min del, åkte till D o va där hemma, va länge sen vi umgicks, så jag kände för att åka dit :D

vi fick för oss sjuuukaste grejen när vi satt o prata minnen o lyssnade på gamla låtar. vilka normala människor skulle komma på en sån dum grej, försöka ta upp kontakten med folk som man gömt sig för i några år :P
hahaha ja de va kul så länge de varade :P
inte för att de gick så bra men iaf

sen satt vi o kollade på roliga klipp, o jag vart allmänt störd i huvudet, o ni som känner mig tänker väll ja men de e som vanligt da :P hahaha

när jag skulle åka hem, så satte vi oss utanför tunnelbanan men inte faan kom vi nånstans, vi satt o snacka en massa skit o jag dooog av garv :P
vi bestämde oss för att ta en promenad, o D skulle visa en mack från ingenstans haha så vi gick runt heeela bagis typ, skiiit mysigt :D så nu är väll planen att jag ska få tag i längenhet där, för jag trivs gaalet där :D
men jag får se om jag får jobbet först sen ere baaaaaj baaaaaj hemma :D





Kommentarer
Postat av: AA (you name it)

HAHAHAHA de där klippet e så jävla roligt men jävligt förnedrande!!



Puss!

2009-05-12 @ 21:39:08
URL: http://bortglomdatankar.blogg.se/
Postat av: jennie

Hahahaha ja veeet, men jag döööör varje gång jag ser de :D

2009-05-13 @ 11:59:05
URL: http://bortglomdatankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0