då sitter man här igen :P



nu sitter man här mitt i natten igen ;P
sitter hemma hos A har vart här sen igår o blir kvar här i natt med, i morron drar ja iväg till R vi har fått tillbaka kontaken :D
jag har verkligen saknat den människan <3
det finns få personer som betyder så mkt som R gör (:

Nej dax att ta sig ett bloss o sen vara social med A snart blir de sova också så man pallar morron dagen
blir upp relativt tidigt för det är en lång resa

men jag e ganska så osäker på om jag vågar träffa R mamma efter allt som hände hon känner till allt, kommer vara gaaaalet pinsamt. men men smällar man får ta :D 

blir mer om gårdagen i morron elr på söndag då får ni en uppdatering :D

god natt 






 

Kommentarer
Postat av: mommi

Haha...De där låter ju inte som å styra upp sitt liv. Haha :) kramar

2009-05-02 @ 20:53:07
URL: http://mommi.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0