Dags för uppdatering




Nu va de ett tag sen ja satt här vid bloggen, har inte funnits så mkt att skriva om
men nu sitter ja här o har gaaalet tråkigt så då passar man på :P

den här helgen har vart en ledig helg :D:D:D:D faan va länge sen :D
så i fredags så va ja på fest med K hemma hos en killkompis som ja inte träffat på sjuuukt länge
så de va najs :D fick dock för mkt alkohol o för lite sömn :P haha
Tack för en underbar kväll iaf :D

Lördagen träffade ja K o vi gick upp o handla cigg o konstaterade att vi fortfarande va packade :P men inte så konstigt efter så mkt alkohol o 3 timmars sömn :S :P
så lördagen gick åt att gå runt på gården o dööö haha de va faaan dött överallt igår fattar inte vad alla gjorde igår :S
va inte en människa ute igår :S o då brukar de va många ungdomar ute iaf men inte ens de va de :S
kvällen slutade vid 12 då somnade jag :P

o idag har man inte gjort ett shiiiit vaknade med världens mensvärk :( så de har inte hänt nånting har väntat på att den där jävla ungen ska komma hem o ta en cigg med mig, men nej då ska hon åka till älvsjö o träffa A så nu e hon äntligen på g hem :D snacka lite skit o röka en cigg sitter aldrig fel ;)

vad ska man hitta på i morron da ?

FAAAN VA SKÖÖÖNT SNART LÄMNAR MAN SKOLBÄNKEN :D
på fredag smäller de :D då blir de fylla :D
sen kalas o firande för mig o mina bröder på söndag :D
sen får man inte glömma lilla mamma eftersom de e morsdag den dagen med,
så de blir 3 firanden hos min älskade storebror på söndag :D:D







Min bror o jag för mååånga år sen :) <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0