Läkaren



Idag har jag vart hos läkaren, det gick bra nu ÄNTLIGEN ska dom styra upp de här :D
man tycker att de kanske e lite försent men men bättre sent än aldrig elr hur va de ?
så nu väntar man på att dom på sabatsberg ska höra av sig, egentligen vill jag inte dit för jag känner att han jag hade där innan har behandlat mig illa, skickat mig hit o dit, o min läkare på vårdcentralen vill lägga in en anmälan på han, för att hon anser att han inte har gjort sitt jobb, men jag ska inte till han iaf, utan till en annan läkare :)
Nu har det visat sig nått sjukt på röntgen, nån bubbla på skelletet :S fattade inte så mkt men men de blir nog bra ska vi se.

Ska snart till centrum o lämna in min lur på lagning jag e så jääävla less på den där skiten så en ny mobil skulle inte sitta fel :D men men dax o styra upp i köket o fixa nått att käka, vet inte riktigt vad jag e sugen på, men nått ska de säkert bli :D måste fixa lite med disken o så också :/ hahaha




Hörs sen :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0