Uppdatering :P



Tänkte jag skulle uppdatera lite här på bloggen va ett tag sen
I lördags satt jag på ett tåg i typ 3 timmar men de va de värt :D åkte ner till R
Allt kändes hur bra som hellst :DD

Så att han inte ville ha kontakt med mig längre e överstökat ;)

igår va jag på en föreläsning om droger o alkohol de va riktigt intressant inte nog med de, min chef kommer fram o säger att jag kan skriva upp timmarna så nu får jag betalt för föreläsningen jag ville gå på :D

i morse gick inte allt som de skulle, jag skulle gått upp vid 8 o ringt vårdcentralen men vaknade kl 10 så nu har skolan o allt skitit sig, men jag funderar på om jag ska upp på öppna mottagningen,
har fått utslag i ansiktet men dom är på väg bort men jag har vid ögat så jag vet inte riktigt hur jag ska göra :S

men men nu tänkte jag ta mig ett bloss o sen käka nått :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0