Vad ska man göra idag?



God morgon alla, här vaknade man nyss typ, har käkat frulle o så fastnade man här :P hehe vad ska man hitta på idag tro ? det öär ju derby ikväll, men ja kan inte gå till en pub o sätta mig o glo på matchen för då kommer de bli bira o jag har prov i morron så de sög :P
jag har försökt få tag på en lägenhet men va faaan de e upp till typ 7 års väntetid för en lägenhet i Bagis :S Om jag inte får tag i ett projekt bygge kanske ;)
Faaan jag vill verkligen dra hemmifrån nu kunna stå på egna beeen :D visst gör jag de här hemma med. men de blir på ett helt annat sätt när man bor ensam :)

Dags för en morron cigg o sen kanske ner o boka tvättstugan ? usch o bläää blir en tråkig dag idag känner jag :(




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0