varför ska allt vara så svårt ?



Jag fattar inte varför allt ska vara så jääävla svårt hela tiden, varför kan de inte bara gå så som man vill ?
jag tycker om dig så groooft mkt, men jag är osäker på vad jag vill :/
tror de e för du bor så långt borta, för när jag är med dig vill ja inte göra nått annat men nu när du inte är vid min sida så blir jag osäker på om jag kommer palla ha de så här :(



JAG VILL HA DIG men jag vet inte hur allt kommer sluta :(
det sårar mig :(

men men är det meningen att de ska vara du och jag så kommer det vara de men du måste släppa tyglarna lite hjärtat
<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3



Kommentarer
Postat av: mommi

Nu vaknar nycke nifiken. Vem? HAn neråt flen ? lr ? kramar

2009-05-12 @ 18:22:33
URL: http://mommi.bloggspace.se
Postat av: jennie

Hehe vi kan ta de i morron när jag kommer upp till dig o ska fixa ditt hååår :D Kram

2009-05-13 @ 11:58:17
URL: http://bortglomdatankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0