Ojojoj




Hahaha ojoj nu va de sjuuukt länge sen man bloggade, men kände för att skriva av mig lite :)

Träffaaaat så sjuuukt sköna personer nu på senaste tiden faaan va ja mår bra asso, jag har lämnat allt skit bakom mig, de va som om ja öppnade dörren o mådde feeeeett bra efter :D

Tacka faaan för den grejen som hände de förändrade så sjuukt mkt :D

haha helgen va najs började med fredagen hemma hos S med J, slutade rätt tidigt med att alla ville sova för att vara pigg till lördagen då de skulle vart först grillning sen vart de ändrat till kräftskiva sen grillning igen men vi som va hemma hos S kom aldrig så långt haha utan vi hamnade på råcksta o mötte upp alla trevliga människor
dock lite för mkt alkohol till jennie hahaha vart atograf skrivning på hela armarna haha men de va kul, lite för mkt sång också troja, men alla skrev mitt namn på sina låtar haha

slutade med efterfest uppe hos S sen hem till M o sov man mådde bra när man vaknade hahah full som ett as va man fram till 3 typ då började baksmällan krypa upp :P haha

nej nu blir de krypa ner i sängen o gå på dejt med huvudkudden o hoppas på att man får ett gulligt sms av K ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0